Vi har lyssnat – och ska nu agera

I mars/april genomförde PreZero sin kundundersökning för 2022. Vi har nu fått resultatet, läst och lyssnat in vad våra kunder tycker. Nu är det dags för oss att agera så att vi kan förbättra och fortsätta vara bra där vi är starka.

Bra resultat, men vi kan bli ännu bättre

Vårt NPS-värde (Net Promotor Score) som indikerar viljan att rekommendera oss är på en fortsatt god nivå. Även vårt NKI (Nöjd Kund Index) på 74 % ser mycket bra ut. Men vi lutar oss inte tillbaka med armarna i kors för det, utan vi jobbar vidare för att våra kunder ska känna sig ännu mer nöjda framöver och fortsätta rekommendera oss.

I undersökningen ställde vi frågan vad våra kunder tycker är viktigast vid valet av oss som hållbar samarbetspartner. Där hamnade tillgänglighet, leveranssäkerhet och kompetens i topp. Det visar att PreZeros arbete med att utveckla kundanpassade hållbarhetslösningar är rätt väg att gå.

Tack för era svar

Det är i samarbete med våra kunder som vi kan bli bättre. De åsikter och synpunkter vi nu fått in är värdefulla för oss. Tack till alla er som svarade på enkäten!

Kundundersökning, NKI 2022

Bloggredaktionen
press.se@prezero.com